Účto 2015 a Windows 10

Pokud jste aktualizovali na Windows 10 a nefunguje Vám Účto, zkuste následující řešení:

WINDOWS 10 64BIT

Účto se po aktualizaci nespustí, objeví se zelená obrazovka. Příčinou je aktivace více grafických karet v počítači. Ve Windows volte Start /Ovládací panely /Správce zařízení /Grafické adaptéry a po poradě s odborníkem jeden ovladač deaktivujte.

WINDOWS 10 32BIT

Pokud se při spuštění účta objeví hlášení ve tvaru "NTVDM has encountered..." postupujte takto:

  1. Ve stavovém řádku Windows stiskněte tlačítko se symbolem Lupy, do pole „Prohledat Windows“ napište CMD a potvrďte OK.
  2. Klikněte na ikonu v levém horním rohu okna, volte Vlastnosti /Možnosti, zaškrtněte volbu Použít starší konzolu a stiskněte OK.
  3. Zavřete okno Příkazového řádku kliknutím na křížek v pravém horním rohu okna nebo napište exit a stiskněte Enter.
  4. Spusťte účto a pokud se hlásí „Zvětšit FILES...“, volte Ostatní /Speciality /Systémové informace /Systémové soubory /Windows7 či 8 /Editace CONFIG.NT a upravte řádek: FILES=40 -> FILES=150
  5. Klávesou Esc úpravu uložte a restartujte účto.